Hvad fik denne gamle ven til at rejse 3000 kilometer til Goldenlaser -standen? - Goldenlaser

Hvad fik denne gamle ven til at rejse 3000 kilometer til Goldenlaser -standen?

Golden Laser på Printing United Expo

Den 21. oktober 2022, den tredje dag med udskrivning af United Expo, en velkendt figur kom til vores stand. Hans ankomst gjorde os både glade og uventede. Hans navn er James, ejeren af72 timeri USA, der har været engageret i forskelligeDye Sublimering PrintingVirksomheder i mange år, herunder tøj, flag, souvenirs og så videre.

72 timer

72 timers produkter

72HRPrint ligger i Florida i den østlige del af USA, mens udstillingen afholdes i den vestlige by Las Vegas, en afstand på over 3.200 km i en lige linje.

72HRPRINT 3

Rita, den oversøiske salgschef for Golden Laser, introducerede omhyggeligt den nye generation afDobbelthoved asynkron scanning på laserskæremaskine på flytil James og gav en live demonstration. James roste den høje kvalitet, høj præcision og høj effektivitet af den opdaterede lasermaskine og bestilte straks en ordre på et sæt.

Hvad fik James til at rejse tusinder af miles til den gyldne laserbås og placere en ordre?

72HRPRINT 4

For fire år siden købte James en smart vision -laserskæremaskine fra Golden Laser. Denne maskine har forbedret skærekvaliteten af ​​digitalt trykte produkter i høj grad, samtidig med at den forbedrer behandlingseffektiviteten, hvilket bringer dem flere ordrer og indtægter. Vi har været i kommunikation med James i fire år. Selv i den mest vanskelige periode af den covid-19-pandemi reagerede vi på hans servicebehov på en rettidig måde og leverede fjerntisk support.

Som et resultat er James meget værdsat af vores team og Golden Laser -mærket og fortsætter med at holde øje med det nye udstyr og teknologi fra Golden Laser med stor forventning og selvtillid!

Smart Vision Laser Cutter 72HRPrint

Smart Vision Laser Cutting Machine bestilt af 72 timer

Da han fik at vide, at Golden Laser deltog i 2022 Printing United Expo og bragte nye og opgraderede laserskæremaskiner og teknologier, kom James til udstillingsstedet fra Afar og havde ”Mødet med gamle venner” i begyndelsen.

Golden Laser lægger altid vægt på kundeoplevelse og gør et godt stykke arbejde i kunden eftersalg service helhjertet. Det gode omdømme for vores "almindelige kunder" er drivkraften for os at fortsætte med at komme videre. Uanset om kunden er hjemme eller i udlandet, uanset hvor i verden, er vi altid lydhøre over for kundens behov og stræber efter at opnå kundetilfredshed.

Goldenlaser Service 1 Goldenlaser Service 2 Goldenlaser Service 3 Goldenlaser Service 4 Goldenlaser Service 5 Goldenlaser Service 6

Fortsæt med at forbedre kvaliteten for kunderne og fortsæt med at skabe værdi for kunderne. Golden Laser vil altid overholde dette koncept og leve op til kundens forventninger.

Relaterede produkter

Efterlad din besked:

Whatsapp +8615871714482