Epidemisk forebyggelse og kontrol er en spændende kamp og en hård test. Siden 21. november 2022, for nøje at implementere den generelle strategi for "ekstern forebyggelse af import og intern forebyggelse af rebound", blev Golden Laser lukket i 9 dage for at reducere antallet af ikke-væsentlige personale, der går ud og til strengt at kontrollere udenforstående.
Under ledelse af gruppen har Golden Laser foretaget omfattende planlægning og grundig implementering, baret ansvar på alle niveauer og strammet kæden, forstået epidemi -forebyggelse og kontrol med den ene hånd og produktion og forsyning med den anden, forbedrede kontinuerligt dens videnskabelige og præcise forebyggelses- og kontrolfærdigheder og garanteret produktion og drift på en stærk og ordnet måde.
Hvem siger, at der ikke er nogen helte i almindelige positioner? I den kritiske periode med racing mod tid og virus overvinder vi vanskeligheder, forener og samarbejder, kæmper kontinuerligt, stræber hårdt, gør vores bedste i almindelige positioner, beskytter Goldenlaser-positionen og giver solid garanti for realiseringen af langvarig sikker og stabil produktion og høj kvalitet og høj hastighedsudvikling af virksomheden.
For at sikre, at levering af virksomhedens kontraktudstyr til tiden, næsten 150 ansatte i Golden Laser holder sig til deres stillinger for at sikre produktion, når industriparken er helt lukket, og viderefører ånden af negle og holde sig til produktionslinjen. Uden for parken implementerede medarbejdere, der ikke nåede frem til deres stillinger, hjemmearbejde, og stræbte efter at forstå og fremme både epidemisk forebyggelse og kontrol og produktion og drift og spillede et sæt "anti-epidemiske og produktionsgaranterne" kombinationsstans.
Marketingteamet justerer aktivt sit salgssindet og stræber efter at gøre reaktivt til proaktivt.
På den indenlandske front tog salget og eftersalgsholdene initiativ til at besøge kunder og løse problemer på stedet i tilfælde af udsættelse eller annullering af forskellige udstillinger.
Med hensyn til internationalt salg gik marketingteamet til udlandet, deltog aktivt i brancheudstillinger i Asien, Europa og Amerika, tog initiativet til at besøge kunder, introducerede virksomhedens udvikling og planlægning, hjalp kunderne med at analysere markedssituationen og formulere modforanstaltninger og løste problemer, der reflekteres af kunder på stedet på en rettidig måde, hvilket øgede kundernes tillid til det gyldne lasermærke.
september
Vietnam Print Pack 2022
oktober
Udskrivning af United Expo 2022 (Las Vegas, USA)
Pack Print International (Bangkok, Thailand)
Euro Blech (Hannover, Tyskland)
november
Maquitex (Portugal)
Sko & læder Vietnam 2022
Jiam 2022 Osaka Japan
Over for de asiatiske, europæiske og amerikanske markeder er udenrigshandelsamet for Golden Laser aldrig stoppet. Vi deltager aktivt i forskellige professionelle udstillinger såsom udskrivning og emballage, digital trykning, tekstil og tøj, læder og sko, tekstiludstyr og metalbehandling og er mærket med gylden laser. Udvidelse i udlandet giver gode kanalmuligheder.
Under intervallet for at deltage i udstillingen tog Golden Laser-teamet initiativet til at kontakte kunder for at besøge og kommunikere, og mens det nøjagtigt leverede kunde efter salgstjeneste, fremmede det den nye teknologi og det nye udstyr til Golden Laser.